Napoje

Jest 5 produktów.
Utrata płynów (dehydratacja) na poziomie 3 – 4 % masy ciała powoduje obniżenie wydolności zarówno fizycznej, jak i psychicznej o 20 – 30 %. Odpowiednio dopasowany program nawadniania w trakcie wysiłku dostarcza, prócz wody, energii w postaci węglowodanów oraz utraconych składników mineralnych. W dyscyplinach wytrzymałościowych, przy długotrwałym...
Utrata płynów (dehydratacja) na poziomie 3 – 4 % masy ciała powoduje obniżenie wydolności zarówno fizycznej, jak i psychicznej o 20 – 30 %. Odpowiednio dopasowany program nawadniania w trakcie wysiłku dostarcza, prócz wody, energii w postaci węglowodanów oraz utraconych składników mineralnych. W dyscyplinach wytrzymałościowych, przy długotrwałym i intensywnym obciążeniu, brak dyscypliny w tym zakresie grozi nie tylko obniżeniem możliwości wysiłkowych, ale niesie z sobą także ryzyko przegrzania.Napoje sportowe dzieli się na:hipotoniczne – odpowiednie na długotrwałą aktywność powyżej 60 minutizotoniczne – najlepsze na krótkotrwałe, intensywne wysiłki do 60 minuthipertoniczne – niewłaściwe w trakcie wysiłku. Less
Więcej
Pokaż 1 - 5 z 5 przedmiotów.
Akceptuje

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce