Magnez i jego rola w organizmie. Dlaczego warto go suplementować?

Magnez i jego rola w organizmie. Dlaczego warto go suplementować?

Magnez to pierwiastek chemiczny, który jest szeroko rozpowszechniony w otaczającym nas świecie. Występuje także w organizmach żywych i jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania. Jakie konkretnie znaczenie dla organizmu ma magnez i co najlepiej jeść, aby dostarczyć odpowiednią ilość tego pierwiastka? Czytaj więcej
Czy warto suplementować L-Karnitynę?

Czy warto suplementować L-Karnitynę?

Jedną z substancji, którą można znaleźć u ludzi uprawiających sport, jest L-karnityna. L-karnityna jest powszechnie znana jako pomocna w spalaniu tłuszczu. Jednak badania pokazują, że ma więcej właściwości, którym warto przyjrzeć się bliżej. Dlaczego L-karnityna jest tak ważna dla tych, którzy regularnie trenują? Czytaj więcej
Czy bcaa działa? Jakie znaczenie mają dla nas aminokwasy? Czy warto je stosować?

Czy bcaa działa? Jakie znaczenie mają dla nas aminokwasy? Czy warto je stosować?

Sprawdź, czym są aminokwasy i dlaczego warto zwrócić uwagę na ich zawartość w diecie. Z tego artykułu dowiesz się także, czy BCAA działają, jakie konkretnie są ich zalety i jak dostarczać aminokwasy rozgałęzione. Czytaj więcej
Kiedy sięgać po suplementy diety? O jakich porach dnia?

Kiedy sięgać po suplementy diety? O jakich porach dnia?

Czy pora dnia ma znaczenie w suplementacji? Oczywiście! Czas przyjmowania i połączenie z posiłkami jest bardzo istotne. Jak zażywać suplementy w dni nietreningowe i czy warto przyjmować odżywki, jeśli nie trenujesz? Wszystkiego się dowiesz z tego artykułu! Czytaj więcej
Czym są Adaptogeny? Poznaj ich moc.

Czym są Adaptogeny? Poznaj ich moc.

Czy chciałbyś sięgnąć po środek pochodzenia roślinnego, który działa pozytywnie na cały organizm i jego stosowanie jest bezpieczne? Z pewnością tak! Zatem poznaj adaptogeny – naturalne suplementy uzyskiwane z roślin. Czytaj więcej
Redukcja. Na jakie suplementy postawić?

Redukcja. Na jakie suplementy postawić?

Jeśli chcesz schudnąć, to na pewno zastanawiasz się, jakie odżywki mogą przyspieszyć proces spalania tłuszczu. Dla osób na redukcji ważne jest zapobieganie niedoborom składników odżywczych dostarczanych w posiłkach i zapewnienie sobie odpowiedniej ilości energii do treningów. Wszystko to można wspomóc suplementacją, więc polecamy zapoznać się z listą porad i odżywek polecanych na redukcji. Czytaj więcej
Jakie odżywki na początek swojej przygody z siłownią?

Jakie odżywki na początek swojej przygody z siłownią?

Zaczynając regularnie chodzić na siłownię, z pewnością zastanawiasz się, jakie odżywki i suplementy będą odpowiednie na początek. Sklepy z odżywkami dla sportowców są pełne preparatów o nic nie mówiących nazwach, a reklamy kuszą zdjęciami osób z idealną sylwetką. Jeśli chcesz wiedzieć, które z suplementów są skuteczne i jakie odżywki najlepiej brać na początek to czytaj dalej! Czytaj więcej
Aminokwasy - czego jeszcze o nich nie wiesz?

Aminokwasy - czego jeszcze o nich nie wiesz?

Aminokwasy są budulcem białek, czyli masy mięśniowej. Oprócz tego spełniają wiele innych pozytywnych funkcji w organizmie. Dzięki kwasom aminowym szybciej zbudujesz masę mięśniową, będziesz lepiej się regenerować, a nawet zapewnisz sobie lepszy sen. Tutaj znajdziesz informacje, jak dostarczyć odpowiednią ilość aminokwasów do organizmu! Czytaj więcej
Białko - co powinieneś o nim wiedzieć.

Białko - co powinieneś o nim wiedzieć.

Nasze ciała składają się w około 15-20% z białka. Proteiny uczestniczą w wielu procesach zachodzących w organizmie – są budulcem tkanek, dostarczają energii, pomagają zwalczać toksyny. Odpowiednia ilość białka w diecie przyczynia się do rozrostu tkanki mięśniowej i utrzymania dobrego stanu zdrowia. Przeczytaj dokładnie, dlaczego proteiny są ważne i jak je dostarczyć! Czytaj więcej
Kreatyna - wszystko to co powinieneś o niej wiedzieć.

Kreatyna - wszystko to co powinieneś o niej wiedzieć.

Nazwa kreatyny pochodzi od greckiego słowa kreas, oznaczającego mięso, ponieważ jest składnikiem mięśnia szkieletowego, występującego głównie w mięśniach i ścięgnach. Jeśli uprawiasz sporty siłowe, dostarczenie organizmowi większej dawki kreatyny wpłynie na rozwój twojej tkanki mięśniowej, zwiększy wytrzymałość organizmu podczas krótkotrwałych i intensywnych ćwiczeń i wesprze zdolność do regeneracji. Zaciekawiony? Sprawdź, w jakim jeszcze celu stosuje się kreatynę i jaką wybrać!   Czytaj więcej
Popularne wpisy
Produkt został dodany do ulubionych

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce